Monday, January 13, 2014

[SETEMPAT] Akibat Amalan Songsang Selama Lebih Satu Dekad..


Amalan Songsang - Seoarang lelaki yang mengamalkan amalan songsang yang diturunkan oleh Datuknya sejak berusia 23tahun. Sudah lebih 11 tahun tidak pernah mendirikan solat,menjejakkan kaki ke masjid. Wang tidak pernah cukup dan mndapatkan jodoh jauh sekali. Inilah musibah yang diturunkan oleh allah kepada saya kerana mengamalkan kehidupan sonsang. Jelas lelaki ini.

Lelaki tersebut yang mahu dikenali sebagai  Rashid, 34, telah mendakwa mengamalkan ilmu kebal yang dipelajari daripada datuknya sejak berusia 23 tahun dan sepanjang tempoh itu, dia perlu berpantang dan larangan yang paling utama ialah tidak boleh menunaikan solat mahupun mengucapkan kalimah suci.

Menurutnya, kehidupannya sepanjang tempoh ‘gelap’ itu diibaratkan terumbang-ambing tidak ubah seperti orang tidak beragama, malah wang pendapatannya tidak pernah cukup setiap bulan dengan pelbagai musibah menimpanya.

Setiap bulan gajinya hanpir mencecah puluhan ribu ringgit, tetapi masih tidak cukup. Jelasnya lagi.

Sumber – Metro

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

 
biz.