Tuesday, January 14, 2014

[GEMPAR] Seorang Pendaki Wanita Maut Tergelincir Di Bukit Tabur





KUALA LUMPUR – Seorang pendaki wanita berusia 25 tahun maut apabila  terjatuh ke dalam gaung sedalam 60 meter di Bukit Tabur hari ini.
Soleha Abd Rahman dilaporkan terjatuh kira-kira jam 10.40 pagi tadi. Wanita Terbabit meninggal dunia di Hospital Kuala Lumpur,
Dalam kejadian itu, wanita tersebut mendaki bukit itu bersama lapan rakannya sebelum tergelincir lalu jatuh ke dalam gaung.
Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat berkata, pasukan penyelamat berjaya menyelamat dan mengeluarkan Soleha dari gaung tersebut kira-kira pukul 2 petang.
Dalam kejadian yang sama sebelum ini, terdapat juga kes apabila Bomba dan Penyelamat mengambil masa kira-kira 15 jam untuk menyelamatkan seorang wanita yang terjatuh ke dalam gaung di bukit yang sama. Kejadia tersebut berlaku awal bulan ini
Dalam awal bulan ini  kira-kira jam 10.20 pagi 5 Januari itu, mangsa Noor Hasmahani Hashim, 28, dari Kampung Baru dipercayai mendaki secara bersendirian sebelum  tergelincir ke dalam gaung sedalam kira-kira 10 meter.
Sumber - Bernama

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

 
biz.