Monday, January 13, 2014

Diserbu Ketika Sedang 'Layan' Urut Dalam Keadaan Bertelanjang!! HANGAT!!


Ketika beberapa pelanggan sedang 'Layan' diurut dalam keadaan bogel di pusat refleksologi Bandar Puteri, Subang Jaya terbantut apabila premis dikunjungi mereka diserbu pihak berkuasa, lewat malam kelmarin.

Operasi bermula kira-kira jam 11 malam oleh Jabatan Penguatkuasaan Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) dan Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Serdang itu, seramai 11 wanita warga asing, dua penjaga premis dan tiga pelanggan ditahan.

Ketika serbuan,anggota penguat kuasa terpaksa memecahkan pintu masuk utama kerana penjaga premis menutup kesemua pintu bagi menyukarkan tindakan pecah masuk ke dalam premis. Premis terbabit dilengkapi dengan CCTV yang memudahkan dan mngawal dari kehadiran pihak berkuasa.

Semasa serbuan, berapa kondom yang sudah digunakan ditemui dan hasil siasatan mendapati pengusaha premis menawarkan khidmat seks serta urutan badan ke badan (B2B) kepada pelanggan.

Kesemua yang dicekup diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.
Sehingga Julai lalu katanya, sebanyak 127 kompaun dikeluarkan manakala 36 premis rumah urut dikenakan tindakan sitaan dan penutupan premis oleh MPSJ kerana tidak mempunya lesen niaga yang sah dan tamat tempoh

Sumber – Informasi Dot My

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

 
biz.